|
      |
  |
"Vr historia" |
|||
BIM skapades 2008 i Sundsvall, fr att vara en VGLEDANDE RESTAURANG som erbjuder inte bara mat och dryck, utan ocks kunskaper om hlsa och motion fr att drigenom vara en oas fr ett hlsosammare liv. Restaurangen BIM r en mix av FRESH FOOD, HLSOMAT och SNABBMAT. Hr fr du reda p vad maten innehller i form av KALORIER, KOLHYDRATER, FETT, PROTEIN, POINTS och GI. Allt tillagas efter BIM:s egna UNIKA RECEPT med inspiration frn ASIEN, MEDELHAVET och USA. Varmrtter, sallader, focaccia, soppa, frskpressade juicer, kaffedrinkar, protein- och energidrinkar, bakverk r alla framtagna ur ett hlsoperspektiv och r fria frn tillsatt, fett, socker och konserveringsmedel. BIM:s gster r alla som r intresserade av god och vllagad hlsomat. De KOSTTILLSKOTT BIM erbjuder och sljer, r KVALITETSSKRADE och godknda, dr smak och konsistens r avgrande viktiga fr att vara unika p marknaden.
Good food and guidence for your health. iIts easy, itʼs BIM!
BIM r ett hlsokoncept fr den moderna mnniskan, anpassat till dagen samhlle dr vi vill ta det som r rtt och bra fr kroppen, och det ska g snabbt. Konceptet vnder sig till alla. Allt frn det stora antalet mnniskor som r njd med hur de lever sina liv, men grna vill vara del av ett hlsosammare leverne genom vad man ter och dricker. Eller den som bestmt sig att fr att vilja m bttre genom trning och mat. Eller idrottspersonen som vill f en strre effekt av sin trning. Vi blir allt mer intresserade av vr hlsa och vrt utseende. Marknaden fr utseende relaterade produkter vxer rligen med mer n 100%. Forskning visar dessutom att i framtiden kommer s mycket som 60% av befolkningen att lida av vervikt, som i sin tur kan frorsaka en mngd sjukdomar. De flesta av oss vill leva ett hlsosamt och engergifullt liv, men har varken tid eller kunskap om hur. I dagens tidseffektiva samhlle behver vi hjlp fr att lyckas med detta. BIM skapades drfr att vara det frsta hlsokoncept som erbjuder inte bara god hlsosnabbmat som passar alla, utan ocks kunskaper om hlsa och motion fr att vgleda till ett hlsosammare liv. BIM tar en plats p marknaden dr det i dag inte finns ngra aktrer eller konkurrens. Det finns ingen i dag som har alla de delar som BIM erbjuder sina kunder/gster. Helhetskonceptet innehller tre restaurangkoncept (Fastfood, Coffe-shop och Dining) Gym & Relax, kosttillskott och hlsovgledning. Drutver ven produkter anpassade fr att sljas i dagligvaruhandeln. Konceptets utformning Grunden i konceptet r att man p ett enkelt och vergripande stt kan f hjlp med att leva ett hlsosammare liv. Konceptet vilar p fyra hrnstenar som utgr en helhet, men samtidigt kan samtliga delar fungera var fr sig beroende p tillgng till utrymme, mlgrupp, kundtillstrmning och behov. Helhetskonceptet innebr ett s kallat BIM center. P denna yta finns de tre restaurang-koncepten, Gym &Relax och hlsovgledning samt butik. Den minsta delen av konceptet krver endast 30 kvadratmeter och bestr av en Coffe-shop. BIM:s restaurang-del kan beskrivas som morgondagens hlso-McDonaldʼs. BIM som helhetskoncept r dock ondligt mycket mer n mat, och erbjuder den moderna tidseffektiva mnniskan hjlp med att leva ett hlsosamt liv.
|
Body In Motion Sundsvall       Sjögatan 21       060 - 12 61 61    info@bodyinmotion.se       tag heuer replica |